Kabushiki Kaisha Curtis Herron offers a variety of services, including the following training programs.
株式会社カーティス ヘロンは、以下の研修プログラムを含め、様々なプログラムを提供しています。
This program identifies the standards (requirements, measures, and trends) governing global corporate conduct. These standards are identified through examination of several sources: industry practices, NGO activities, corporate governance requirements, etc. These standards provide companies with guidelines for identifying risks and aligning the various components of the organization. This program can be modified to address company circumstances and audience needs.
このプログラムではグローバル企業の行動基準(要件や尺度、傾向)を考察します。これらの行動基準を特定するには、業界慣行、NGO活動、企業統治の要件などを調べます。これらの行動基準は、企業のリスクを見極め組織を運営するガイドラインとして機能します。このプログラムの提供は会社事情や受講者のニーズにより調整されます。
This program provides executives with competence in leading their organization and interfacing with its diverse stakeholders. This program is conducted as a workshop in which executives apply specific strategies and company values in response to a series of realistic and difficult scenarios.
このプログラムは経営者が組織をリードし多様なステークホルダ−との交流をするためのコンピテンシーを向上します。このプログラムはワークショップ形式で行い、そこでは受講経営者が様々な現実的かつ難しいシナリオに対して特定の戦略と会社の価値観を適用します。
This program provides managers with the awareness, skills, and confidence needed to manage a diverse workforce. Managers conduct a series of rigorous role plays in which they address the problems of various subordinates. As a result, managers develop the competence needed to perform the management role in a global organization.
このプログラムは、多様な人材を管理する際に必要な認識、スキルと自信を提供します。管理者は、一連の厳密なロールプレーを通して様々な部下の問題に取組みます。この演習を通して、受講者はグローバル企業における管理者の役割を遂行するコンピテンシーを向上します。
This program provides managers with an accurate understanding of the management role within a diverse global organization. This role is examined in the context of global standards, company strategies and risks, and employee motivation strategies. Managers apply these concepts through a series of case studies, ensuring an accurate and practical understanding of the management role.
このプログラムは、多様化したグローバル企業における管理者の役割について的確な理解を提供します。この役割を考察するためには、グローバル・スタンダード、企業戦略やリスク、従業員の動機付け戦略を調べます。受講者は、一連のケーススタディを通して様々なコンセプトを適用し、管理者の役割について正確かつ実現的な理解が得られます。
Global companies manage diverse human resources dispersed across several geographic regions. In this global workplace, local practices, individual bias, and cultural and linguistic gaps often lead to discrimination problems. Management – limited by its own culture and experiences – is often unprepared to identify and respond to these problems.
グローバル企業は、諸地域に渡り多様な人材を管理する組織です。このようなグローバルな職場では、現地の習慣や個人バイアス、文化・言語のギャップにより差別問題が生じます。管理職層は、自らの文化や経験の限界があり、差別問題を見極め対応する用意ができていません。
This program provides an accurate awareness of the discrimination risk in the global workplace. The program reviews the strategies for identifying and addressing this risk. The program also demonstrates how these strategies are implemented through corporate systems.
このプログラムは、グローバルな職場における差別リスクについて正確な理解を提供します。このプログラムは、そのリスクを見極め対応するための企業戦略を特定します。その上で、企業の諸制度を通しその戦略を実施する方法も明らかにします。
This program provides employees with an awareness of the standards, trends, and challenges facing the company. As a result, employees understand the strategies and values driving company systems. Employees also recognize that their interests and company interests are compatible. The program provides employees with tools to perform their roles and address matters in a manner consistent with these interests.
このプログラムは、会社が直面している基準や傾向、チャレンジに関する理解を提供します。それにより、従業員は企業諸制度をけん引する戦略や価値観が理解できるようになります。従業員は、自らの利害と会社の利害が合致していると理解できるようになります。このプログラムは、この利害に対し一貫して自分の役割を行い課題に取り組むためのツールを提供します。
This program clarifies the standards of communication in the global workplace. These standards are identified by examining the needs of and obstacles faced by global organizations. Trainees conduct role plays in which they respond to stereotype, raise ethical concerns, etc. As a result, trainees recognize their own cultural biases and align their communications with the needs of the organization.
このプログラムは、グローバル職場でのコミュニケーション基準を調べます。グローバル企業のニーズやチャレンジを踏まえながら、これらのコミュニケーション基準を特定します。受講者はロールプレーを通してステレオタイプに対応し、倫理的課題を取り上げることなどを練習します。受講者が自らのバイアスを自覚し、自らのコミュニケーションを組織ニーズに合わせることができるようになります。